Een voice over kan veel voordeel voor je betekenen als het gaat over de reclame-uitingen van je bedrijf. We nemen een aantal voorbeelden met je door waarbij de voice over echt een verschil kan maken. Lees snel verder en doe je voordeel met de informatie die we je geven. 

Waar je een voice over voor gebruiken? 

Het is een veelgehoorde acteur, maar je ziet hem niet altijd. Ra, ra, waar gaat dit over? We hebben het over de stemacteur of ook wel voice over genoemd. Deze persoon is een getrainde spreker die breed inzetbaar is. 

Een voice over horen we vaak in reclameboodschappen of informatievideo’s van bedrijven of organisaties. Door gebruik te maken van een goed getrainde stem in combinatie met bewegende beelden, voeg je veel levendigheid tot aan je marketing. Juist dat laatste is wat je wilt om je klanten te kunnen bereiken en te bewegen richting datgene waar je voor staat. 

Meer ideeën voor een voice over

Natuurlijk is het ook zo dat een voice over niet alleen maar bedoeld is voor een video. Er bestaat ook nog zoiets als radioreclame. Vele Nederlandse radiostations bereiken een groot luisterpubliek per dag. Het leuke is dat deze reclames minder kosten dan reclame op televisie. 

Er is ook de online marketing waar je profijt van kunt trekken. Doe dat via een voice over in de vorm van een video op een van de social media en je bereikt al snel een groot publiek om je producten en diensten bekend bij te maken. 

Een goede voice over vertelt vaak een verhaal dat mensen direct aanspreekt. Het is daarbij heel belangrijk wat de framing is. Dan gaat het er niet zozeer om wat er gezegd wordt (natuurlijk speelt dit een rol), maar met name hoe dit gezegd wordt. Wat is de toon en welke woorden zijn het. Dit en meer is bij uitstek het terrein van de voice over. 

Laat je informeren door justinsamgar.nl over de mogelijkheden. Hij is een uitstekende stemacteur die meer dan bekend is met de zakelijke inzetbaarheid van de voice over.